Biuro Pomocy Materialnej
Wydział Humanistyczny w Pułtusku
(dawna Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora)
1. Biuro Pomocy Materialnej (kontakt, dyżury) →
2. Dostęp do systemu USOSweb →
3. Informacja o zmianach organizacyjnych →
4. Terminarz stypendialny dla Filii w Pułtusku →
mgr Krzysztof Łukawski
ul. Mickiewicza 36 B, pok. 310, III piętro
e-mail: stypendia@ah.edu.pl; tel.: 23 692 97 21
Dyżury
czwartki godz. 10:00-14:00
podczas zjazdów: NIEDZIELA
w przerwach zajęć od godz. 9:30
oraz w godz. 14:45-16:45
Proponuję nie zostawiać spraw na ostatnią chwilę i zachęcam do wcześniejszego kontaktu z Biurem Pomocy Materialnej.
K. Łukawski
Aktualne informacje
na stronie internetowej Grupy Uczelni Vistula
(regulaminy, informatory, kryteria przyznawania świadczeń, przewodnik USOS, itd.)
(------------------- link -------------------)
TERMINARZ STYPENDIALNY DLA STUDENTÓW FILII W PUŁTUSKU
Wnioski o stypendia można składać w następujących terminach:
STYPENDIUM SOCJALNE oraz SPECJALNE DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - do 31.10.2019
Po tym terminie – do 10 dnia każdego miesiąca, aby wniosek był uwzględniony
w miesiącu, w którym został złożony.
ZAPOMOGA - do 10 dnia każdego miesiąca, aby wniosek był uwzględniony
w miesiącu, w którym został złożony.
STYPENDIUM REKTORA - w semestrze zimowym do 20.10.2019
W semestrze letnim od 01.02.2020 do 10.03.2020
Dostęp do systemu USOSweb studenci AH otrzymają
2 października 2019 r.
Login i hasło przesyłane będą na adresy e-mail* studentów (podane w formularzu rekrutacyjnym).
*Proszę sprawdzić skrzynkę e-mail (również spam).
Jeśli nie otrzymali Państwo wiadomości z dostępem do USOSweb należy:
1. sprawdzić na swoim koncie w CAMBRIDGE
a. czy wpisany jest adres e-mail studenta
b. czy podany adres e-mail jest poprawny
2. jeśli adres jest niepoprawny lub nie został podany:
a. skontaktować się z dziekanatem
lub
b. skontaktować sie z: Helpdesk techniczny USOSweb
ict-help@vistula.edu.pl
ZMIANY ORGANIZACYJNE
Szanowni Państwo,
w związku z dołączeniem Akademii Humanistycznej im. A. Gieysztora do Grupy Uczelni Vistula nastąpi szereg zmian w funkcjonowaniu systemu pomocy materialnej dla studentów.
1. Od roku akademickiego 2019/2020 obowiązywać będą regulaminy i zarządzenia Grupy Uczelni Vistula
2. Wnioski składamy zgodnie z harmonogramem stypendialnym. W pierwszej kolejności przez system USOSweb w zakładce DLA WSZYSTKICH – Wnioski.
3. Wnioski złożone online należy wydrukować, podpisać i złożyć Biurze Pomocy Materialnej wraz z wymaganą dokumentacją:
– osobiście w godzinach pracy Biura Pomocy Materialnej
– do skrzynki na wnioski znajdującej się przy drzwiach Biura Pomocy Materialnej (Pułtusk, ul. Mickiewicza 36B, pok. 310, III piętro)
– listem poleconym na adres Uczelni z dopiskiem: Stypendium